Kan jeg kjøpe FuelBox i butikk?

Du kan handle FuelBox hos utvalgte forhandlere i Norge og Danmark https://fuelbox.no/fuelbox-forhandlere/

Har dere salg eller rabattkoder akkurat nå?

Hold deg oppdatert på salg og tilbud ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.

Hvor kan jeg henvende meg angående markedssamarbeid?

send mail til marie@fuelit.no

Kjøp og leveranse:

Hvor finner jeg angrerettskjema?

Lenke til angrerettskjema finner du i ordrebekreftelsen din. Last ned og fyll ut angreskjema og legg det ved sendingen, som du returnerer til:

Fuel It AS
Bispevegen 4
4344 BRYNE

Returkostnader må du dekke selv. Vi refunderer ditt beløp når vi har mottatt returen.

Kan jeg bestille med faktura?

Dersom du har et organisasjonsnummer kan du bestille FuelBox på faktura her. Husk å skrive inn antall av hvert produkt til høyre i skjemaet, og trykk på (+) tegnet for en ny linje.

Hvilke fraktmetoder benytter dere og hvordan kan jeg spore pakken min?

I Norge sender vi normalt varene som Pakke i Postkasse med Posten. Sendingen har sporing og Posten sender deg sporingsinformasjon direkte. Du kan også velge sending som Bedriftspakke. I Sverige og Danmark sender vi med PostNord og du kan bestille varer med levering til postkontor, levering på døren eller som bedriftspakke. I resten av EU og verden sender vi varene som hjemlevering med forskjellige distribusjonspartnere, hovedsakelig DHL.

Hvor finner jeg min kvittering?

Når ordren din blir fullført hos oss, vil kvittering komme på e-post.

Hvorfor kommer varene opp uten moms når jeg forsøker å bestille?

Dersom du besøker fuelboxworld.com fra et land utenfor EU, vil varene i nettbutikken og handlekurven vises uten moms. Varene du handler vil sendes fra Norge med levering på døren, og du vil selv måtte betale eventuell moms. Handler du innen EU, vil alle varene vises med dansk moms, alternativt svensk moms dersom du handler til Sverige.

Handler du på fuelbox.no belastes alle kjøp med 25% norsk moms. Handler du på fuelbox.dk, belastes alle kjøp med 25% dansk moms.

Refusjonsordningen – Hvordan fungerer refusjonsordningen dersom jeg ønsker å levere tilbake boksen jeg har kjøpt?

Vi refunderer ved bruk av angrerettskjema tilbake til betalingskortet det er kjøpt fra straks varene er mottatt til vårt lager. Du finner angrerettskjema her. Vi refunderer kun til den personen som har kjøpt varen og tilbake til det betalingskortet som ble benyttet i bestillingen og vi kan dessverre ikke betale ut refusjon til andre enn den som har kjøpt varen hos oss. Det vil si at dersom du har fått boksen i gave kan du selvfølgelig bytte it annet produkt, men vi kan ikke utbetale penger uten å knytte utbetalingen til det opprinnelige kjøpet.

Gi Bort FuelBox:

Bytte av FuelBox – Kan den som får FuelBox i gave bytte den etterpå?

Det er ikke problem å bytte FuelBox i en annen versjon, men dersom du ikke bor i nærheten av et av våre få utsalgssteder, Bryne, Stavanger eller Oslo, må dette gjøres ved å sende boksen til oss. Du kontakter oss da på post@fuelbox.no om at du ønsker å bytte og du vil få en kupongkode av oss slik at du kan bestille den nye boksen direkte i nettbutikken vår. Da betaler du kun for frakt av den nye boksen og eventuelle tilleggsprodukter du ønsker å handle.

Kan dere levere FuelBox ferdig innpakket i gavepapir?

Varene våre sendes fra eksternt lager og kan dessverre ikke pakkes inn i gavepapir

Personlig hilsen – Kan jeg legge igjen en personlig hilsen?

Varene våre sendes fra eksternt lager og kan dessverre ikke legges ved personlig hilsen.

Kan jeg sende FuelBox direkte til mottaker?

Ja, huk av på boksen som heter “sende til en annen adresse?” når du fyller ut fraktinformasjonen.

Om våre bokser:

Hvilken alder passer FuelBox BARN for?

Fra ca 5 års alder og opp til 2. trinn på barneskolen

Hvilken boks passer for hvem?

Trenger du mer info enn det som allerede står i produktbeskrivelsen? Sjekk ut vår julegaveguide som kanskje kan gi nyttige svar.

Hvilke spørsmål finnes i boksen?

Alle boksene inneholder åpne, positive spørsmål som passer for de aller fleste. Spørsmålene inviterer til diskusjon og refleksjon, og erutformet på en måte slik at du kan svare med utgangspunkt i din situasjon. Opplever du at spørsmålet ikke passer eller er relevant, kan du bare trekke ett nytt spørsmål. De fleste boksene inneholder ca 180 spørsmål fordelt på 8-10 kategorier.

FuelBox i utlandet:

Kan jeg bestille FuelBox for levering til utlandet?

Dersom du ønsker å bestille FuelBox i Norge, men få denne levert i utlandet, kan du bestille på vår internasjonale nettbutikk fuelboxworld.com. Her kan du velge et annet leveringssted enn stedet du bestiller og betaler fra.

Jeg finner ikke landet jeg skal sende boksen til?

Dersom du har besøkt fuelbox.dk eller fuelbox.no, vil du kun kunne bestille til Danmark eller Norge. Ønsker du levering til andre land, besøk fuelboxworld.com. Dersom du ikke finner landet du ønsker levert til, kontakt oss på post@fuelbox.no, så skal vi se om vi kan legge til din leveringsadresse.

FuelBox-app:

Hvordan lage bruker i FuelBox-appen?

Dette nå gjøres via nettsiden vår fuelbox.no. Trykk på knappen «Opprett bruker og logg inn» for å lage bruker før du laster ned app`en til telefon eller nettbrett.

Oppsigelse av abonnementet på den digitale FuelBox / FuelBox appen:

Oppsigelse av abonnement gjøres i nettleser i Safari, Chrome, Internet Explorer etc., det kan foreløpig ikke gjøres direkte i appen på mobiltelefonen. Logg inn med e-postadresse og passord via appen i nettleser og trykk på ikonet som forestiller en person oppe til høyre i vinduet på skjermen. Her kan du administrere kontoen, bytte språk mellom norsk og engelsk din og avslutte abonnementet.

Jeg har et spørsmål om FuelBox-appen som jeg ikke har fått svar på

Spørsmål som mange lurer på angående FuelBox appen finner du i vår FAQ her.

tilbake